Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Regulamin Sklepu Internetowego

    • § 1. Postanowienia Ogólne
    1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego na stronie www.rafalmalinowski.pl.
    2. Właścicielem sklepu jest Rafał Malinowski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mental Training System Rafał Malinowski, z siedzibą w Pilnik 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, NIP: 7393003618, REGON: 280444926.
    3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@rafalmalinowski.pl lub telefonicznie: +48692-417-211.
    • § 2. Oferta Sklepu
    1. Sklep oferuje usługi:
      a. Konsultacja jednorazowa,
      b. Konsultacja wstępna,
      c. Wsparcie indywidualne.
    2. Szczegółowy opis usług, ich zakres oraz ceny znajdują się na stronie sklepu.
    • § 3. Składanie Zamówień
    1. Zamówienia można składać przez linki / przyciski dostępne na stronie.
    2. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych niezbędnych do realizacji usługi.
    3. Zawarcie umowy następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep.
    • § 4. Płatności
    1. Płatności za usługi można dokonywać za pomocą systemu płatności Autopay.
    2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
    3. Płatność jest warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia.
    4. Sklep wystawia faktury VAT na życzenie Klienta.
    1. Dostępne formy płatności:
    2. Karty płatnicze:
    3. * Visa
    4. * Visa Electron
    5. * Mastercard
    6. * MasterCard Electronic
    7. * Maestro”
    1. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
    • § 5. Realizacja Usług
    1. Termin realizacji usługi ustalany jest indywidualnie z Klientem po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności, za pośrednictwem linku do kalendarza dostępnego na stronie.
    2. Usługi są realizowane online lub stacjonarnie (po uzgodnieniu), zgodnie z informacją zawartą w opisie danej usługi.
    • § 6. Odstąpienie od Umowy i Reklamacje
    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni
    2. Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@rafalmalinowski.pl. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych.
    • § 7. Ochrona Danych Osobowych
    1. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu.
    2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie.
    • § 8. Reklamacje, Rękojmia i Gwarancje
    1. Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać na adres e-mail: [adres e-mail] lub listownie na adres: [adres].
    2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania. O decyzji Sklep poinformuje Klienta drogą mailową lub listownie, w zależności od sposobu zgłoszenia reklamacji.
    3. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sklep zobowiązuje się do podjęcia działań mających na celu usunięcie wad usługi lub zaoferowania Klientowi rekompensaty w uzgodnionej formie.
    4. Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji w ramach rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jeśli usługa jest realizowana niezgodnie z umową.
    5. W przypadku stwierdzenia wady usługi, Klient ma prawo żądać jej naprawy, wymiany na wolną od wad (jeśli to możliwe), obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
    6. Sklep nie oferuje dodatkowej gwarancji na usługi, poza przysługującymi Klientowi prawami wynikającymi z rękojmi.
    • § 9. Postanowienia Końcowe
    1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie sklepu.
    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
    3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Klienci będą informowani o zmianach z 14-dniowym wyprzedzeniem.
Autopay logo
Autopay logo